Pages

Friday, 21 December 2012

Coca-Cola

Aku memang pengemar air Coca-Cola. Tak tahu nak buang ketagihan ni macam mana. Lagipun aku cuma nak minum je. Benda lain itu bukan halnya nak dijadikan isu. Minum, hilangkan dahaga lepas tu sudah. Banyak lagi isu yang lebih besar untuk dikecohkan. Terutama kenapa kau makan sambil berdiri. Aaaaa gituuu... Abaikan dulu.

Dekat bawah ni ada jenis tin dan botol yang sangat cool beans pada aku. Design dia sangat cantik tapi dah semestinya takda jual dekat pasaran Malaysia. Mana nak dapat kan tin yang jenis separuh ni. Bertuahlah kalau ada. Aku bukan pengumpul barang coca-cola, tapi aku tahu jugaklah ada setengah orang tu dia siap kumpul berjenis-jenis barang coca-cola, tak kira sama ada tin ke, botol ke, baju ke.. asalkan coca-cola. Dah nama pun minat kan.

Kalau kau boleh minum air coke 1.5L sekali teguk sampai paras bawah lebel merah tu, aku anggap kau memang manusia awesome. Tapi aku percaya, kau takkan mampu. Ehem ehem... Gas air coca-cola ni pekat dia lain macam sikit kalau nak dibandingkan dengan yang ada dekat McDonalds tu. Setakat air coke mcdonalds, aku sekali nafas je boleh sedut guna straw. Zzzzzz.. Just enjoy your coke!



 Early Coca Cola Bottle Circa 1899

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...